Social media marketing – avantaje

Apr 20

Stiai ca retelele sociale iti pot ameliora prezenta pe motoarele de cautare?

Gandeste-te la un lucru – cu cat oamenilor le place mai mult continutul tau si dau like-uri, cu atat Google va reveni asupra paginilor tale si va indexa continutul prezent pe paginile tale. Daca investesti intr-o buna strategie de marketing iti vei putea procura o valoare in plus si vei dobandi in notorietate. Iata inca alte cateva avantaje.

Vei tese o retea sociala si niste relatii personale solide. Daca ai un blog si daca iti place sa scrii pe el vei reusi sa stabilesti unele relatii foarte bune. Dar retelele social media iti vor permite sa construiesti sute sau chiar mii si mii de relatii de prietenie.

Mentinerea unei relatii active cu followers-ii de pe Facebook te va ajuta sa furnizezi un serviciu personalizat de care alte circuite de comercializare nu se pot bucura sau pe care nu il pot stabili sau pune in practica.

O retea sociala inseamna si o tinta precisa si mai multi clienti. Retelele sociale precum Facebook te ajuta si sa actionezi cu precizie in ceea ce priveste tinta pe care o vizezi. Trebuie doar sa ai grija si sa intelegi si sa anticipezi ce iti convine atunci cand vine vorba despre activitatea ta.

O retea sociala de tip Facebook reprezinta o sursa de informatie de mare calitate pentru a urmari ceea ce se spune despre o marca, despre ceea ce spun utilizatorii, despre ceea ce se intampla la concurenta si despre ceea ce cred clientii despre ei, etc.

Retelele social media  sunt cele care furnizeaza un continut generat de utilizatorii de care ai nevoie pentru a-ti stimula vanzarile. Acestea sunt alimentate de un continut generat de utilizatori. Si daca nu stii asta, afli acum – acest continut este vital pentru relatia ta cu clientii si deci si pentru vanzarile tale sau pentru afacerea ta.

O retea sociala te ajuta si sa iti asculti mai bine clientii si deci si sa vii si cu cele mai bune raspunsuri.

Atunci cand se identifica un mesaj pozitiv cu privire la marca ta sau la afacerea ta, trebuie sa il pui in valoare, sa ii dai Share, deci il poti amplifica. Daca publici un continut legat direct de marca sau de afacerea ta te vei putea bucura de niste efecte directe asupra notorietatii tale. Retelele social media au deci o putere importanta asupra perceptiei clientilor tai.

Un alt aspect deloc de neglijat – traficul. Daca ai o pagina dinamica, activa cu cat mai multe informatii pe Facebook, fii sigur ca lumea va reveni aici cu siguranta.

Iata ce spun si unele studii:

–        unele firme sau afaceri sunt mai eficiente si mai performante in strategia lor de marketing datorita domeniului social media.

–        jumatate din firmele care apeleaza la marketing pe Facebook sau alte retele sociale au identificat un real progres in ceea ce priveste satisfacerea clientilor.

–        un alt avantaj deloc de neglijat – foarte multe firme au reusit sa isi diminueze investitiile in campaniile de marketing datorita retelelor sociale.

ContactUs.com